Idén is az ügyfelek dönthették el, mely biztosítók kapják az „Év Biztosítója” címet. A közel 15 ezer ügyfélszavazat alapján kárrendezési kategóriában az AEGON, míg szolgáltatási kategóriában a K&H Biztosító bizonyult a legjobbnak. A szavazás érdekessége, hogy nemcsak biztosítónként, hanem országrészenként is megtudhatjuk, hogy hol a leginkább elégedettek az ügyfelek

Immáron harmadik alkalommal került megrendezésre az „Év Biztosítója” szavazás. A szavazás keretében az evbiztositoja.hu oldalon egy hónapon keresztül adhatták le szavazataikat az ügyfelek a hazai vagyonbiztosítókra. A szolgáltatási kategóriát a tavalyi év után idén is a K&H Biztosító nyerte, megelőzve az Allianz és az Uniqa biztosítókat, míg a kárrendezési kategóriában az AEGON Magyarország lett az első, mögötte a tavalyi győztes Signal, illetve a korábban negyedik Generali végzett.

![Év biztosítója díj nyertesei 2014] (/content_files/evbiztositoja-nyertesei-2014.jpg)

A díj legnagyobb értéke, hogy azt nem egy választott szakmai zsűri, hanem maguk az ügyfelek ítélik oda a biztosítóknak. A valós ügyféltapasztalatok alapján kialakult sorrenddel ugyanis reklámoktól mentes képet kaphatunk a hazai biztosítók szolgáltatási, kárrendezési színvonaláról. Örvendetes, hogy bár a biztosítók az ügyfelek véleménye szerint ugyan még nem érték el a maximális 10 pontot, de szolgáltatási színvonaluk átlagos értéke már ma is igen magas, mintegy 8,2 pont. Ugyanezen ügyfél-elégedettségi érték a kárrendezés esetében kicsit alacsonyabb, de még szintén magasnak mondható, 8 pontos. Mindkét érték magasabb, mint az előző évi átlagok (7,9 és 7,7 pont), ami javuló tendenciára mutat. Mindez azért lehet különösen értékes, mert a javulást éles díjverseny, természeti károk és a biztosítási szektort sújtó adóterhek közepette könyvelhetjük el.

Az országos szavazáson nemcsak biztosítónként, hanem megyénként is láthatjuk az elégedettségi adatokat. A díjat alapító Biztosítás.HU szerint ezekből kiderül, hogy az ügyfelek a kárrendezéssel valamivel kevésbé elégedettek, mint az egyéb szolgáltatásokkal (csekkek, díjbekérők, kötvények kiküldésével, illetve ügyfélszolgálatok és call centerek teljesítményével) és az is látszik, hogy az egyes megyékben élő állampolgárok elégedettsége között még jelentős eltérések vannak.

![Év biztosítója eredményei 2014] (/content_files/elegedettsegi-adatok-2014.jpg)

HÁTTÉRINFORMÁCIÓ a Biztosítás.HU-ról

A Biztosítás.HU az egyik legnagyobb független online biztosításközvetítő (alkusz) Magyarországon. Alkuszként az ügyfél nevében jár el a biztosítóknál a kiválasztott biztosítás megkötése érdekében. A társaságnak eddig is döntő szerepe volt az internetes biztosításkötés egyre nagyobb ütemű fejlődésében, mára a regisztrált felhasználóinak száma meghaladja az 550.000-et. A Biztositas.HU online biztosításközvetítői szolgáltatása díjmentes az ügyfél számára, gyors és egyszerű díjkalkulációt, összehasonlítást, valamint szerződéskötést biztosít.

  A társaság 2012 októberében indította el új banki termékeket is összehasonlító szolgáltatását, mely nemcsak a bankszámlák, de a banki betétek tekintetében is segítséget kíván nyújtani az ügyfeleknek.

 További tájékoztatás:

Rácz István ügyvezető igazgató
Biztosítás.HU

Tel: +36/20/9-328-894  

www.biztositás.hu
www.évbiztosítója.hu

Biztosítás.HU – velünk bankot és biztosítót is válthat!


![biztoditas.hu applikáció] (/content_files/mobilapplikacio.jpg)

Kiadta: Biztosítás.hu